Müügitingimused - Metsavenna Meierei

E-poe müügitingimused

Veebipoe Metsavenna Meierei (edaspidi E-pood) omanik on Metsavenna Turismitalu OÜ (registrikood 11376398), asukohaga Vastse-Roosa küla, Rõuge vald, Võrumaa 66013

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

  1. Müügitingimused kehtivad vaid E-poest kaupade ostmisel.
  2. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
  3. Kõik E-poes müüdavate kaupade hinnad on eurodes ning sisaldavad 20% käibemaksu.
  4. Metsavenna Meierei omab õigust hindu etteteatamata muuta (nt. Teha kampaaniat või välk soodustusi). Kui hind on muutunud pärast seda, kui klient kauba ostis, on kliendil õigus saada kaup selle summa eest, mida ta nägi kauba ostmise hetkel ja mis on kajastatud müügitellimuse kinnitusel.
  5. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostu suurusest (pakiautomaadi kapi suurusest) ning kättetoimetamise viisist (pakiautomaati või kulleriga).
  6. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
  7. Kaubakättetoimetamine (Eesti piires pakiautomaati) tasuta kui tellimus on üle 75€.
  8. Teave kauba kohta on esitatud E-poes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

  1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi Eesti pangalinkide: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Pocopay

NB! Tellimus kuulub vormistamisele/täitmisele alates tasumisele kuuluva summa laekumisest müüja arvelduskontole.Pärast pangalingiga tasumist vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

  1. Pangalingiga tasumisel vahendab makseid Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool E-poodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest E-poe arvelduskontole.
  2. E-poe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
  3. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

  1. Kaupu saadetakse Eesti riigi piires. Kauba kohaletoimetamine toimub Itella Smartposti abil kuna tegemist on piimatoodetega siis on nii hoiustamiseks kui ka veoks vajalik eritemperatuur, et säilitada külmaahel.
  2. Ostja valib ostu vormistades talle kauba kätte saamiseks sobivaima Itella Smartposti pakiautomaadi asukoha või Itella Smartposti kullerteenuse. Pakiautomaati jõuab Ostja pakk tavaliselt 24-72 tunni jooksul pärast tellimuse teele panekut.
  3. Kauba saatmiskulud kannab Ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi valiku juures, välja arvatud juhul, kui vastavalt käesoleva Müügitingimus 8. alsuel on kauba kättetoimetamine ostja jaoks tasuta.
  4. Müüjana anname endast parima, et kaup jõuaks ostjani juba mõne päeva (48-72 h) jooksul müügilepingu jõustumisest, tuleb siiski arvestada, et Eestisisesed saadetised võivad jõuda ostja määratud sihtpunkti kuni 10 kalendripäeva jooksul.
  5. Väljastame tellimused ehk anname kauba üle Itella Smartpostile nädalas korra: Neljapäeviti. Selle jaoks peab müügileping olema jõustunud hiljemalt Teisipäeva hommikul kell 8 ehks siis tellimus peab olema kinnitatud, makstud ning ka tasu laekunud Ostja arvele.
    • Näide 1. Kui Ostja kinnitab ja tasub tellimuse eest Teisipäev või Kolmapäev siis tellimus pannakse teele järgmine nädal Neljapäeval + kohaletoimetamise aeg 24-72 tundi. Seega tellimuse jõudmine Ostjani võib aega võtta 8+ kalendripäeva.
    • Näide 2. Kui Ostja kinnitab ja tasub  tellimuse eest Esmaspäev või Teisipäev ning tasumisele kuuluv summa on laekunud Müüja arvelduskontole Teispäeva hommikul enne  8.00 siis pannakse tellimus  teele sama nädal Neljapäeval + kohaletoimetamise aeg 24-72 tundi. Seega tellimuse Ostjani jõudmine võib aega võtta 3+ kalendripäeva.
  1. E-poes tellitud kaubale ei ole võimalik ise järgi tulla, tarnet teostab Itella Smartpost.
  2. Erandlikel juhtumitel ( näiteks suured kogused või ootame vastavat kaupa oma tarnijatelt) on Müüjal õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
  3. Metsavenna Meierei ei vastuta hilinemiste või kättetoimetamise ebaõnnestumiste eest kui Ostja on tellimusele kirjutanud vale või ebatäpse informatsiooni (näitkes vale või vigane telefoni number, aadress) või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohale toimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
  4. Metsavenna Meierei asendab kliendi soovil tooteid nende puudumisel või kannab puuduvate toodete eest raha tagasi, kuid ei vastuta transpordi käigus viga saanud toodete eest.

Taganemisõigus ja kaupade tagastamine

  1. Vastavalt võlaõigusseaduse 53 lg-s 4 loetletud tingimustele ei kehti E-poest ostetud piima toodete puhul 14-päevane taganemisõigus kuna tegemist on kaubaga, mis rikneb või vananeb kiiresti ning mida E-poel ei ole võimalik hiljem uuesti müüki panna.
  2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui Ostjaks on juriidiline isik.
  3. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks peab tagastatav kaup olema kasutamata, rikkumata või misiganes viisil vigastamata ja originaalpakendis.
  4. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on E-poel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele kuni 100%.
  5. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: Ostust taganemise/Pretensiooni Avaldus ning saata see e-posti aadressile metsavennainfo@gmail.com või paberkandjal Metsavenna Turismitalu postiaadressil Vastse-Roosa küla, Rõuge vald, Võrumaa 66013 hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest/pakiautomaati jüudmisest.Taganemisavaldusele tuleb lisada ostu tõendav dokument.
  6. Kauba tagastamise kulud kannab Ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta Tellimusele (nt vale või defektiga toode).
  7. Ostja peab kauba tagastama Taganemisvalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
  8. E-pood hüvitab tagastatava kauba kättesaamisel Ostjale tagastatava tasu kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel pärast tagastatava kauba saabumist kauba vedajalt.
  9. E-pood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud.
  10. E-poel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

  1. Juhul, kui E-pood oma kohustusi rikub, on ostjal õigus kasutada võlaõigusseaduses sätestatud õiguskaitsevahendeid, sh õigus nõuda E-poelt kohustuse täitmist, keelduda oma võlgnetava kohustuse täitmisest, nõuda kahju hüvitamist, hinna alandamist, rahalise kohustuse täitmisega viivitamisel viivist või taganeda lepingust.
  2. Ostja saab esitada oma Ostust taganemise/Pretensiooni Avaldus e-posti teel aadressil metsavennainfo@gmail.com või paberkandjal Metsavenna Turismitalu postiaadressil Vastse-Roosa küla, Rõuge vald, Võrumaa Pretensiooni avaldusele tuleb lisada ostu tõendav dokument.
  3. E-pood vastab tarbija esitatud pretensioonile kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul pretensiooni laekumisest.
  4. Kui E-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest E-pood vastutab, asendab E-pood puudusega kauba.
  5. Kui kaupa ei ole võimalik asendada, tagastab E-pood Ostjale kõik müügilepinguga seoses ostja poolt tehtud kulud.
  6. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Ostja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohale toimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
  7. Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Ostjale, ega kahjude eest, mis on tekkinud kauba mittesihipärasest kasutamisest.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

  1. E-pood kasutab ostja poolt esitatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.
  2. E-pood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
  3. E-pood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi, sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
  4. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest, andes sellest müüjale teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

  1. Kui Ostjal on E-poe kui ka kaupade osas pretensioone, tuleb need saata Ostust taganemise/ Pretensiooni Avaldus alusel e-posti teel aadressil metsavennainfo@gmail.com või paberkandjal Metsavenna Turismitalu postiaadressil Vastse-Roosa küla, Rõuge vald, Võrumaa Pretensiooni avaldusele tuleb lisada ostu tõendav dokument.
  2. Kui Ostja ja E-pood ei suuda lahenda Pretensioon Avaldusest tekkinud vaidlust kokkuleppe teel, on Ostjal võimalik pöörduda tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni (http://tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijavaidluste-komisjon) poole või otse kohtusse. Kaebuse läbivaatamine tarbijavaidluste komisjonis on tasuta. Lisaks on võimalik e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks kasutada Euroopa Liidu veebipõhist vaidluste lahendamise keskkonda (ODR-platvorm) aadressil http://ec.europa.eu/odr.